Hem > Prylar > IPAD – abstinens

IPAD – abstinens

Jag vet att jag är en shoppoholic av rang och att det här säkert är så f-king nördigt att man bör skämmas men jag VILL så gärna ha en IPAD. Varför? För att det är en modern pryl i ropet just nu och för att jag är en extremt nöjd användare av IPOD och andra produkter från APPLE. Det har surrats på bra om IPAD  de senaste veckorna och senast publicerade aftonbladet en artikel om att ”många” av köparna var besvikna på produkterna kompabilitet med WI – FI. Personligen tänker jag köpa den så fort den når svensk mark och bilda mig en egen uppfattning. Det brukar vara bäst så.

En hemsida som följer utvecklingen av IPAD:en är IPADNYTT

Kategorier:Prylar Taggar:,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

