Hem > musik > Empire of the Sun & Johnossis

Empire of the Sun & Johnossis

Förra sommaren lyssnade jag som besatt på underbara Empire of the Sun. Deras ljuvliga fjäderlätta mumsbit Walking on a dream var mitt soundtrack sommaren 2009. Vad grabbarna från Australiens gör just nu har jag ingen aning om men rykten gör gällande att det inte blir något mer poppigt solrike. Synd. För väl trösta mig med lite nostalgi och invänta musiken till sommaren 2010. Johnossis platta ligger bra till, men framförallt hoppas jag att Henrik Berggren orkar värka fram sin soloplatta (more likely: vintern 2013…?)

Kategorier:musik Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

